luni, 1 aprilie 2013

April Fools

Nu inteleg cand, cum, dar iata-ne... in luna aprilie. Parca mai ieri era Craciunul, parca mai ieri impachetam cadouri de pus sub brad :) Poate si din cauza ninsorilor de saptamana trecuta, cine stie?!

Presimt ca va fi o luna cu vreme mult prea capricioasa pentru gustul meu, ceea ce nu imi place, pentru ca buna mea dispozitie depinde mult de vreme. Si de dragul celor dragi, tare-mi doresc a fi tot timpul vreme buna :) Totusi, precauta fiind, mi-am setat un obiectiv major - sa ignor orice incercare a vremii de a ma indispune! Imi voi desena un soare pe geam daca va fi nevoie :)

Pana atunci insa, sper ca pacalelile de astazi sa fie unele dragute si usoare. Nu sunt mare amatoare, dar parca avem nevoie si de asa ceva din cand in cand. Macar o data pe an :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu