marți, 23 aprilie 2013

The Versatile Blogger Award

Primul meu tag :) Iti multumesc Claudia ca te-ai gandit la mine! 

Regulile sunt:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat;
2. Include link-ul catre blogul respectiv;
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant;
4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta;
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Asa, pe scurt, pot spune despre mine urmatoarele (nu neparat in ordinea importantei):  

1. Sunt din Timisoara, dar locuiesc in Bucuresti de 6 ani. Am depasit momentul in care imi era in permanenta dor de locurile natale, dar din cand in cand mai simt nevoia de a ma reintoarce intre cei dragi mie.
2. Ma straduiesc, din pacate nu cu foarte mult succes, sa adopt un stil de viata sanatos (in acest caz, Claudia este o inspiratie pentru mine);
3. Sunt o persoana destul de lenesa :)
4. In ciuda comoditatii mele, daca ceva ma motiveaza cu adevarat, pot munta si muntii din loc (chiar si fara Dry Cooker :));
5. Mi-ar placea sa am mai mult timp pentru hobby-urile mele;
6. Urasc calcatul rufelor :(;
7. Ador pisicile si fluturii :).

In ceea ce priveste lista blog-urilor recent descoperite, nu am sa nominalizez pe cineva in mod special, mai ales pentru ca s-a tot preluat acest tag. Cred ca sunt printre codasi :) Dar cert este ca imi place sa imi beau cafeaua in timp ce citesc ultimele postari! So, keep up the good work, girls!

4 comentarii:

  1. Buna dimi!:)
    Ma bucur ca am reusit sa-ti fac o bucurie si eu!:):*
    Of,eu am terminat facultatea la Timisoara si (ce idee neinspirata) nu am ramas acolo,ci m-am mutat acasa,iar acum mi-e fooooarte dor:(
    Asa, de dimineata, m-a binedispus sa citesc ca sunt o inspiratie pentru tine!Ma bucur enorm!:D
    Ai dry cooker?:) Mie mi-ar placea sa-mi povestesti daca chiar e asa cum spun ei in reclama:)
    Si,daca vrei,iti calc eu rufele,mie imi place activitatea asta:D chiar si cand e foarte cald afara:))
    Te pup,o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place calcatul chiar daca imi provoaca uneori dureri de spate, insa urasc la treaba asta rezultatul.. ori nu ma pricep prea bine, ori nu am forta si tre sa apas :))

    RăspundețiȘtergere
  3. la cat mai multe bucurii, Claudia! asa, zilele ar fi mai frumoase :)



    si mie mi-e dor de Timisoara, mi ales acum cand totul este verde... m-as plimba o tura prin Pracul Rozelor sau Gradina Botanica :)


    nu am Dry Cooker si, sincer, nu cred ca ma va convinge vreodata vreo reclama de la teleshopping. pur si simplu nu imi inspira incredere... raman fidela Tefal-ului :)


    zi frumoasa si cu soare sa ai! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. nici mie nu imi prea iese :)) dar o cuta, doua, acolo... cine se mai uita?! :)

    RăspundețiȘtergere